Automobil jako majetek firmy sloužící k zajištění pohledávek

Tento velice bohatý a schopný investor prozradil, že automobil získal jako splátku dluhu od jednoho z dlužníků. Přiznává take, že takový automobil by určitě nekoupil za své peníze (pravděpodobně nebyl příliš veliká šance, že pohledávka bude splacena, tudíž bylo přistoupenou na nabídku dlužníka s přenecháním vozidla).

 

A tak, jako Henry Ford přežil jen díky tomu, že na poslední chvíli se objevil zájemce o automobil, který měl zájem o koupi, I tak dnes někteří významní investor získávají své pohledávky zpět. Jedná-li se o automobily, které mají historii, vyrobil se jich jen konkrétní počet a s každým rokem nějaký ten přeživší kousek ubyde, není o čem mluvit-taková investice může být naopak velice zajímavá.

 

Jenomže jak můžeme slyšet od bank, o takový majetek (automobily hlavně) příliš veliký zájem není, takže  automobily pak často končí odstrčené, nechtěné v zapomění.

 

To však není případ nejslavnějšího Fordu model A, který opět s velikým zájmem mění majitele. Poslední částkou, za kterou byl vydražen za 13 milionů korun (což není zase tak obrovské číslo, vezmeme-li v potaz, že výše zmíněná Bugatti Veyron stojí přes million eur). Můžeme se tedy nechat překvapit, jak vlastně samotná aukce dopadne.