Automobilka již čtvrtým rokem roste
Ještě před pár lety nebyla značka Hyundai nikterak oblíbenou - obzvláště pak v Evropě. S příchodem nového designu, lákavých reklam, jež informovaly o dlouhodobých zárukách, se automobilka vyšvihla do popředí prodejních žebříčků. Čtvrtletní zisk ve výši 47 miliard korun je velice zajímavý.
Nejvíce na nárůstu zisku participuje Nošovická továrna a továrna v Rusku, které svůj prodej zvedly o 26% resp. o 72% v Rusku. Automobily Hyundai jsou tak nyní nejen lákavým prodejním artefaktem, ale také spolehlivým tahounem ve světě zisku.
Nový rekord za čtvrtletí v počtu prodaných automobilů činí 1,11 milionu vozů. Akcie společnosti jsou dlouhodobě relativně zajímavé. Sice letos jejich cena klesla o 18%, i přesto lze předpokládat, že se tak stalo pouze na základě špatných globálních vyhlídek.